Club Active Barendrecht

online reserveren

Onze groepslessen

BODYBALANCE

Bij BODYBALANCE™ kun je genieten van bewegingen uit yoga, tai chi en pilates.
Het is je persoonlijke time-out van het dagelijks leven en zorgt voor een gezond lichaam en een gezonde geest.
Je doet eenvoudige en veilige yoga bewegingen om je hele lichaam sterker en flexibeler te maken. Het controleren van je ademhaling is onderdeel van alle bewegingen.

BODYCOMBAT

BODYCOMBAT™ is een toffe high-energy workout, geïnspireerd op oosterse vechtsporten met bewegingen uit karate, taekwondo, kung fu, kickboxing en tai chi. In no-time krijg je een geweldige conditie en word je sterker. Je vecht tegen een denkbeeldige tegenstander en je doet geen moeilijke bewegingen. Stress en spanningen lossen als sneeuw voor de zon op en aan het einde voel je je een echte kampioen.

FIT&BALANS SENIOR

Senioren fitness: want een mens is nooit te oud om te bewegen.
Regelmatig sporten/bewegen houdt u niet enkel vitaal, maar helpt u tevens uw energie op peil te houden. En met een hoger energieniveau houdt u meer tijd over voor overige activiteiten.
U traint onder deskundige begeleiding van een instructrice.

PILOGA

PILOGA is een combinatie van Pilates en Yoga. We werken aan lengte, flexibiliteit en ontspanning d.m.v. Pilates- en Yoga-oefeningen. Met aan het eind een heerlijke relaxation.

SIXPACK

Een sixpack willen we allemaal. In deze training werken we een half uur aan de buikspieren.

 

 

BBB

We gaan onze buik-, billen- en beenspieren trainen. De voordelen van deze les is dat je niet alleen je buik, billen en benen verstevigd, maar je bent ook bezig om je conditie te verbeteren. Daarnaast worden er de nodige calorieën verbrand tijdens deze les.

BODYVIVE

BODYVIVE 3.1™ is een cross-training workout van 45 minuten met een perfecte mix van cardio-, core- en krachttraining. BODYVIVE 3.1 is ontwikkeld door een team van top fitness professionals en is een van de veiligste en meeste effectieve workouts ter wereld. Op geweldige muziek train je het hele lichaam. Na de les voel je je voldaan, gemotiveerd en vol energie.


BODYSTEP

BODYSTEP™ is een cardio workout voor het hele lichaam waar je snel fitter van wordt. Basis steppen, net als een trap op en af lopen – dat is de kern van BODYSTEP – zo krijg je in no-time strakkere benen en billen. Bij BODYSTEP Classic gaan de bewegingen wat sneller met meer ritme en flair. Bij BODYSTEP Athletic doe je ook moves als burpees en push ups en gebruik je soms een gewichtschijf om je bovenlichaam te trainen. De instructeur geeft je altijd genoeg opties.

BODYPUMP

BODYPUMP™ is de originele barbell les die je hele lichaam versterkt. Dit programma van 60 minuten daagt al je belangrijke spiergroepen uit met behulp van de beste krachtoefeningen. Fantastische muziek, professionele instructeurs en jouw eigen gewichtkeuze inspireren je om de resultaten te behalen waar je naar streeft - en snel! Zoals bij alle andere Les Mills programma's, wordt een les elke 3 maanden vernieuwd.

RPM

RPM™ is een indoor cycling les op het ritme van motiverende muziek. Je verbrandt veel calorieën en je wordt snel fit. RPM is gebaseerd op wielrennen en bestaat uit een aantal beklimmingen en sprints. Je bepaalt zelf de intensiteit van je workout met een weerstandsknop op de fietsen je pedaalsnelheid. Zo kun je de trainingsintensiteit na een tijdje verhogen. Instructeurs doen alle basis fietsbewegingen voor, zoals staand fietsen, in het zadel zitten, het veranderen van de handposities, snelheid verhogen en verminderen.

SHAKE YOUR BODY

De XCO-Trainer® is een buis gevuld met grit. Wat doet de workout met de XCO-Trainer® voor je?

  • een beter uithoudingsvermogen
  • superstrakke buikspieren
  • een sterke onderrug
  • een mooier gevormd lichaam
  • afname blessuregevoeligheid
  • afname vetpercentage
  • toename van coördinatie en balans
  • waar je voordeel van hebt bij andere sporten (zoals spinning en hardlopen) en in het dagelijks leven

JUMPING FITNESS

Jumping Fitness is een intervaltraining waarbij je verschillende springbewegingen maakt op een kleine trampoline. Door de elastische vering in de trampoline train je al je spieren, zonder belasting van je gewrichten. Dit zorgt voor een verbeterde balans en coördinatie van het lichaam. Jumping Fitness is een efficiënte training voor buik, benen, billen en maakt je hele lichaam stevig. Gelijktijdig verbeteren de dynamische oefeningen het uithoudingsvermogen.

LES MILLS GRIT

LES MILLS GRIT™ Strength is een high-intensity interval training van 30 minuten. Je wordt tot het uiterste gepusht en verder! Je traint met een halter, gewichtschijven en je eigen lichaamsgewicht. Je ontvangt maximale persoonlijke aandacht omdat je in een kleine groep traint. Met de coach die samen met jou op de workout vloer meetraint en die jou en het team motiveert, zul je versteld staan van hoe hard je kunt trainen. En het beste van alles: je behaalt de resultaten waar je naar op zoek bent.

KETTLEBEL

Kettlebell training zorgt voor een extreme all round fitness work-out. Geen enkel ander trainingsapparaat kan dit evenaren. Kettlebells vervangen onder andere: barbells, dumbbells, cardio- apparatuur, grip trainers, medicine ballen en gewichtsvesten voor pull-ups.

FIT ATTACK

Fit Attack is een intens fitnessprogramma met bewegingen voor zowel beginners als gevorderden. Deze High Energy interval training, combineert atletische bewegingen met krachtoefeningen, zodat je je hele lichaam traint. De instructeur en de krachtige muziek motiveren iedereen in de richting van hun fitnessdoelen, van zowel de recreatieve sporter als de hard-core sporter!

TABATA INSANITY TRAINING

Tabata-Insanity training is :

  • een cardio en tabata training
  • een les waarin je het maximale uit jezelf haalt
  • een total body workout doormiddel van high interval training
  • een les waarin je traint met je eigen lichaamsgewicht

Hoe ziet een Tabata les eruit? Het idee achter Tabata’s is het volgende: je levert 20 seconden maximale inspanning, waarna je 10 seconden rust neemt. Vervolgens lever je wederom 20 seconden maximale inspanning, waarna je wederom 10 seconden rust. In totaal draai je hiervan 8 sets. We doen 6 oefeningen wat neer komt op 30 minuten trainen.

TRX SMALLGROUP TRAINING

Een TRX Personal Group Training is een training in groepsverband (maximaal 8 personen) onder begeleiding van een personal trainer.
De ideale manier om veilig en effectief aan je doelstelling te werken. Of je nu wilt afvallen, je kracht verbeteren, meer uitdaging wilt in je training of je grenzen verleggen op sportgebied, deze training is een fantastische work-out om jouw lichaam naar een hoger plan te brengen..

­